Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: 61145 Україна м. Харків Новгородська 3 оф. 512
61145 Україна м. Харків Новгородська 3 оф. 512
Пн-Пт: з 09:00-18:00
Сб: з 12:00-16:00
Нд: вихідний
+38(066)938-97-04 +38(068)993-12-25 Замовити дзвінок

Магазини, супермаркети, торгові площі

Встановлення вентиляції в магазини, супермаркети, торгові площі

Монтаж системи вентиляції для магазину Ви можете замовити "під ключ", зателефонувавши у Харкові: +38 (066) 938-97-04. Здійснюємо проектування та постачання систем вентиляції магазинів по Україні.

 

Вимоги до систем вентиляції магазинів

Система вентиляції торговельного комплексу повинна служити для таких цілей:

  • Очищення повітря від механічних забруднень;
  • Забезпечення необхідного повітрообміну в приміщенні;
  • Нагрівання або охолодження повітря, що подається в приміщення;
  • Комфортна роздача повітря у приміщеннях.

Крім цього, система не повинна створювати проблем обслуговуючого персоналу, бути зручною в обслуговуванні, легко піддаватися регулюванням і не створювати великого шуму.

Проектування вентиляції магазинів та торгових центрів

Вентиляцію та аварійну протидимну вентиляцію магазинів, торгових центрів та супермаркетів слід проектувати відповідно до БНіП.

  • При розміщенні в будівлі декількох магазинів для кожного з них слід проектувати окремі гілки системи вентиляції.
  • У продовольчих та непродовольчих магазинах торговою площею до 400м2 допускається проектувати вентиляції з природним спонуканням.
  • У приміщеннях магазинів торговою площею 400м2 і більше, обладнаних вентиляцією з механічним спонуканням, обсяг витяжки має бути повністю компенсований.
  • У тому випадку, якщо проектується вентиляція торгових центрів, що мають торгові площі 3500м2 і більше, обов'язково в систему включається установка для кондиціювання повітря. Ці вимоги є дійсними для магазинів, розташованих у середній смузі. У тому випадку, якщо торговий комплекс будується в південних областях, кондиціювання повітря слід передбачити. у разі, якщо торговий зал  займає понад 1000 квадратів.
  • Кількість людей, які знаходяться в торгових приміщеннях, можна визначити за технологічним завданням або за площею торгової зали, яку займає одна людина, а саме:

6м2 на 1 чол.  - для магазинів меблів, музичних, аудіо-, відео-, побутової та оргтехніки, книжкових, спортивних, ювелірних; 5м2 на 1 чол. - для інших непродовольчих магазинів, а також для продовольчих магазинів.

  • Кількість робочих місць касирів у магазинах самообслуговування приймається з розрахунку:

у магазинах, які торгують продуктами харчування, один касир припадає на 100 м²;

у непродовольчих магазинах один касир припадає на 160 м².

  • На одного покупця прийнята норма подачі повітря – 20 м³/год, а на одного працівника – 60 м³/год.
  • При орієнтації на південь, схід та південний схід засклених отворів торгових залів та службових приміщень магазинів допускається передбачати встановлення віконних чи кімнатних кондиціонерів.
  • У торгових залах магазинів, крім торговельних залів з хімічними, синтетичними або пахучими речовинами та горючими рідинами, допускається застосовувати рециркуляцію повітря.
  • Системи вентиляції магазинів, вбудовано-прибудованих, вбудованих у житлові будинки, а також у будівлі іншого призначення або прибудованих до них не допускається поєднувати із системами вентиляції цих будівель.
  • У приміщеннях комор слід, як правило, передбачати природну систему вентиляції з самостійними каналами.
  • Допускається підключення системи витяжної вентиляції комор до загальнообмінної системи механічної вентиляції підсобних приміщень за умови встановлення вогнезатримувальних клапанів.

Не варто забувати:

Під час проектування системи вентиляції багатоповерхових торгових споруд необхідно мати на увазі два фактори:
  1. На верхніх поверхах нижче відвідуваність, ніж на першому, тому необхідно враховувати меншу щільність відвідувачів
  2. Для залучення покупців на верхніх поверхах розміщують ресторани та закусочні, що створює певні труднощі щодо вентиляції та відведення відпрацьованого повітря

Для виконання проекту вентиляції магазину необхідні такі вихідні дані:

  • Характеристики виробничого процесу у виробничих приміщеннях (пекарня, кухні): тип та кількість виробничого обладнання; тепло, пилу, газо та волого виділення від технологічнихпроцесів
  • Тип, потужність та кількість ламп штучного освітлення.
  • Технічні умови на nbsp; підключення до суміжних інженерних систем (електропостачання та   теплопостачання).
  • Тип повітронагрівача - водяний або електричний.
  • Чи потрібно охолодження припливного повітря влітку.
  • Розрахункова кількість відвідувачів та службовців у магазині.
  • Орієнтація магазину (торгового центру) по сторонах світу.
  • Тип, склад та характеристики вікон, стін.
  • Наявність та тип конструктивних елементів будівлі: колон, балок та  ригелів.
  • Очікувані місця забору та викиду повітря, розміщення вентиляційного обладнання.
  • Можливість використання покрівлі для вузлів проходу системи вентиляції.
  • Протипожежні рішення у будівлі магазину, торгового центру.

Здебільшого торгові центри оснащуються центральними кондиціонерами модульного типу. При цьому склад модулів кондиціонера вибирається відповідно до потреб конкретного приміщення.

Зважаючи на те, що основне завдання систем вентиляції в магазині, торговому центрі - це подача, змішування, переміщення, охолодження/нагрівання, очищення, осушення/зволоження повітря, використовуються такі системи розподілу повітря:
  • Невеликий магазин до 400 м2 - найпростіше та бюджетне рішення - припливно-витяжна вентиляція з електричним або водяним підігрівом. Система кондиціювання може бути встановлена ​​окремо.
  • Торгове приміщення, ТЦ площею наближеною до значення 400м2 - можливе застосування припливно-витяжної системи вентиляції з рекуперацією тепла, яка дозволяє підігрівати повітря, що подається, а також: економить до 80% електроенергії, має мінімальну ймовірність поломки обладнання, проста в обслуговування. Можна передбачити  і секцію з вбудованим охолодженням - центрального кондиціювання, (у тому випадку, якщо це єдине приміщення, не розбите на зони, і навантаження за відвідуванням людей розподілено рівномірно).
  • Торговий центр з площею понад 400м2 - в подібних приміщеннях встановлюється кілька припливно-витяжних систем, які найкраще застосовувати разом з чилером для економії електроенергії, для економії електроенергії. підвищення надійності системи, простоти монтажу та експлуатації

Монтаж кліматичних систем
Надаємо повний спектр послуг з інсталяції кліматичних систем і знаходимо рішення для будь-яких об'єктів та приміщень.